شنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۵

توصیه‌های کارشناسانه

خوب توصیه‌های جناب ا.ن. مفید واقع شد و تیم ملی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حذف شد.
ایشان در روزهای قبل از جام‌جهانی با بازیکنان دیداری داشتند و خطاب به بازیکنان فرمودند از اونجا که توپ سریع‌تر از آدم حرکت می‌کنه، خودتون تو زمینه ندوید بلکه توپ رو بشوتید و بازیکنان حریف رو مجبور کنید که بدوند.

واقعا متعجبم که یک نفر که تا حالا فوتبال بازی نکرده چطور به چنین نتیجه عظیمی رسید در حالیکه که هیچ کدام از نوابغ فوتبال نتونسته بودن به این تاکتیک عظیم دست پیدا کنند.
لامذهب فقط در زمینه فوتبال که نابغه نیست در تمام امور مملکت همین جوریه.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

ما مشکلمون این بود که فقط رییس جمهور و نماینده های مجلس با تیم دیدار کردند وگرنه چیزی از تکنیک و تاکتیک کم نداشتیم.

ناشناس گفت...

سلام شکاک حال و احوال؟ خیلی جالبه لینک دادم!

ناشناس گفت...

اينطور که اقاي (پاس) ميگن عالم وجود 10 بعد داره که ما در بعد 4 هستيم يعني روي بعد 5 شناوريم(روزنامه شرق)براي رفتن(ميانبر زدن از طريق تونل زمان) به بعدهاي بالاتر دو راه وجود داره1کنترل نوترينويهاي خنثي که احتمالا تا50سال ديگه حداکثربهش دست پيدا ميکنن (پاس)2:تجربه خودم(با توجه به اينکه من يک بار تجربه مرگ داشتم) خارج شدن روح از بدن ياذاتمون(يا هرچيکه ما اسمشو ميزاريم)و سير ما در حدود 10ثانيه در تونل سياه رنگي تقريبا 3*3 متر که در اونجا چون جسم وجود نداره ترس واضطراب ودردوتنهايي وصحبت کردن وشنيدن وهوس ودر کل صفات بد وجود نداره تنها صفت مشترک من در اين جهان (بعد)با جهان ديگر ديدنه. و يه چيز جالب اينکه اونجا همه چيز از طريق درک صورت ميگيره و براي جابجايي نياز به کشيدن جسم به اين طرف ان طرف نيست وبا اراده ما اين جابجايي يک ان انجام ميشه.بهترين احساس احساس سبکي فوق العاده اي است به هنگام کشيده شدن به طرف نور اخره تونل وجود داره. پس از رسيدن به نور مثل عوض کردن کانال تلويزيونوارد دنياي بسيار زيباي شدم که همش از مخمل سبز پوشيدهشده بود بعد از يه مقداري گشت گذار يه دفعه برگشتم به جسمم و دوباره درد شروع شد بچه ها من وا قعا نميتونم تمام احساسمو بيان کنم نه نکيري وجود داشت نه منکري احساس ميکردم اونجايي که بايد باشم هستم. من به وجود يک اراده يا نيروي برتر ايمان دارم ولي معتقدم که کتب مقدس دست نوشته بشر بوده البته اين افرادعاقل با اين کتب خدمت بزرگي به اقوام وحشي خود کرده اندواگر دقت کنيد قوانين انها مختص زمان خودشان بوده حالا اگه خواستيد چند دليل براي اثبات گفته هاي اخيرم ميارم.

شکاک گفت...

مهدی جان
راستش من مثل تو تجربه‌ای راجع به اون جهان و مرگ ندارم و به همین دلیل ترجیح می‌دم که در مورد وجود خالق، قیامت و دنیای بعد از مرگ فقط بگم نمی‌دونم. ولی در مورد کتب مقدس من به این نتیجه رسیدم که یا این کتب دست نوشته بشر هستند یا برای زمان ما نیامدند. دلیل اصلی من هم اینه که اولا پاسخگوی بسیاری از پرسش‌های ما نیست و ثانیا بسیاری از توصیه‌های این کتب پایین‌تر از سطح استانداردهای زمان ماست. مثال‌هاش هم زیاده، یک نمونه‌اش برده‌داری که مورد تایید این کتب قرار گرفته.
به هر حال به نظرم دنیایی که با اخلاقیات اداره بشه خیلی قشنگ‌تر از دنیایی است که با دین اداره بشه.

ناشناس گفت...

نه متوجه نشدی
اون قدیمها توپ کندتر از آدم بوده
حالا سریعتره اما این موضوع رو فقط 2-3 نفر بیشتر تو دنیا نمی دونستند

ناشناس گفت...

سلام شکاک جان
دين(ايين يا روش زندگي)همون اخلاقياته ولي هر ديني تاريخ مصرف خودشو داره منظورم اينه که مصداق اخلاقيات اون زمان با اين زمان فرق ميکنه و به مرور زمان کاملتر ميشه
2:افراد زمونه قديم ميونه اي با منطق نداشتن مخصوصا (عربها)به اين دليل جهنم(رعب و وحشت)ميتونسته بهترين محرک براي انسانيتر زندگي کردن باشه.مثلا يه روايتي از امام صادق هست که ميگه :هر کس به صداي موسيقي گوش دهد درون جهنم در حالي که سرب مذاب در گوش او ميريزند هفتاد هزار فرشته با گرز بر سر او ميکوبند.(حليت المتقين)البته من نميگم موسيقي بده . پيشنهاد ميکنم حديثاشودر مورد حقوق زن وشوهر بر يکديگر بخوني خيلي خنده داره سواد ياد ندادن به زن. بيرون نرفتن زن از خونه.مشورت نکردن با زن. رسول الله:اگر (امر ميکردم) که کسي براي غير خدا سجده کند هر اينه ميگفتم که زنان براي مردان سجده کنند. انگار که دين بر پايه ضد زن بنا شده . اين موجود زيبا و نازنين که مرد دوست داره همه وجودشو غرق اون کنه اين سزاشه.مي خوام بگم که اينا همش مصرف تاريخي داره ولي هنوز تو کشور ما مردسالاري متاسفانه بيداد ميکنه . يا گرفتن چندتا زن حتي اگه با عدالت همراه باشه کدوم زني حاضر ميشه وجود زن ديگه اي رو تو زندگيش تحمل کنه؟ دوست دارم اين سوالو از زناي باايمان بپرسي
حتي تو انجيل يک زني رو تبليغ کرده (تفاوتو ببين).خدا چه نیازی به فرشته داره.چرا بالهای جبرییل باید از شرق تا غرب عالم باشه. ضمنا منظور من از مرگ مرگ جسماني بود نه در کل نابودي وجودمون ومن نگفتمکه اونجايي که ميريم خونه خدا اونجاس
اون جا(بعد پنجم) هم مثل همين دنياس ولي با تجربه اي متفاوت من به خوبي اون محيطو واست ترسيم کردم تا تو هم تو تجربم سهيم بشي و منتظر نموني تا مرگ جسمت فرا برسه
دوست دارم به حرفام اعتماد کني.

ناشناس گفت...

سلام شکاک جان
دين(ايين يا روش زندگي)همون اخلاقياته ولي هر ديني تاريخ مصرف خودشو داره منظورم اينه که مصداق اخلاقيات اون زمان با اين زمان فرق ميکنه و به مرور زمان کاملتر ميشه
2:افراد زمونه قديم ميونه اي با منطق نداشتن مخصوصا (عربها)به اين دليل جهنم(رعب و وحشت)ميتونسته بهترين محرک براي انسانيتر زندگي کردن باشه.مثلا يه روايتي از امام صادق هست که ميگه :هر کس به صداي موسيقي گوش دهد درون جهنم در حالي که سرب مذاب در گوش او ميريزند هفتاد هزار فرشته با گرز بر سر او ميکوبند.(حليت المتقين)البته من نميگم موسيقي بده . پيشنهاد ميکنم حديثاشودر مورد حقوق زن وشوهر بر يکديگر بخوني خيلي خنده داره سواد ياد ندادن به زن. بيرون نرفتن زن از خونه.مشورت نکردن با زن. رسول الله:اگر (امر ميکردم) که کسي براي غير خدا سجده کند هر اينه ميگفتم که زنان براي مردان سجده کنند. انگار که دين بر پايه ضد زن بنا شده . اين موجود زيبا و نازنين که مرد دوست داره همه وجودشو غرق اون کنه اين سزاشه.مي خوام بگم که اينا همش مصرف تاريخي داره ولي هنوز تو کشور ما مردسالاري متاسفانه بيداد ميکنه . يا گرفتن چندتا زن حتي اگه با عدالت همراه باشه کدوم زني حاضر ميشه وجود زن ديگه اي رو تو زندگيش تحمل کنه؟ دوست دارم اين سوالو از زناي باايمان بپرسي
حتي تو انجيل يک زني رو تبليغ کرده (تفاوتو ببين).خدا چه نیازی به فرشته داره.چرا بالهای جبرییل باید از شرق تا غرب عالم باشه. ضمنا منظور من از مرگ مرگ جسماني بود نه در کل نابودي وجودمون ومن نگفتمکه اونجايي که ميريم خونه خدا اونجاس
اون جا(بعد پنجم) هم مثل همين دنياس ولي با تجربه اي متفاوت من به خوبي اون محيطو واست ترسيم کردم تا تو هم تو تجربم سهيم بشي و منتظر نموني تا مرگ جسمت فرا برسه
دوست دارم به حرفام اعتماد کني.

شکاک گفت...

مهدی جان
فکر می‌کنم تا حد خیلی زیادی هم عقیده هستم باهات. هرچند که به نظر من دین همون اخلاقیات نیست. ضمن این که به عقیده من اخلاقیات چیز مطلقی نیست یا حتی اگر مطلق هم باشه، بشریت هم چنان در حال حرکت به سمت اون اخلاق مطلقه و هنوز با اخلاقیات مطلق فاصله زیادی داره. به نظر من دین به عنوان آیینی که از سوی خداوند برای انسان آمده باید یا اخلاقیات مطلق رو برای انسان به ارمغان می‌آورد یا این که به مرور کامل و کاملتر می‌شد و همیشه جلوتر از اخلاقیاتی که بشر در اون زمان بهش رسیده بود حرکت می‌کرد. متاسفانه هیچ کدام از این دو اتفاق نیفتاده. تمام اخلاقیاتی که دینی مثل اسلام با خودش به همراه آورده به نظر من حتی یک اصلاحیه پیش پا افتاده برای اخلاق زمان خودش هم نبوده. اگه به تاریخ کشوری مثل ایران نگاه کنیم می‌بینیم که قوانینی بسیار پیشرفته از قوانین اسلام سالیان سال قبل از اسلام در ایران رواج داشته.
به همین دلیل من فکر نمی‌کنم که دین حتی اخلاقیات نسبی رو هم با خودش به همراه آورده باشه.

ناشناس گفت...

بالا(اقای ناشناس) عالی بود commentبا تشکر از

ناشناس گفت...

البته به نظر من اگه ما خودمون دلایل عقلانی نسبت به رد متن این این کتب بیاریم بهتره

شکاک گفت...

مهدی جان
در مورد آوردن دلیل برای رد متن این کتب باید بگم که من تو مطالب قبلیم یک سری سوالات و اشکالاتی رو مطرح کردم ولی اگه دنبال این هستی که کسی با دلایل خیلی محکم و حساب و کتاب برات ثابت کنه که متن این کتب اشکال داره، باید بگم که داری وقت خودت رو تلف می‌کنی.
نه به این خاطر که اشکالی وجود نداره،‌ بلکه به این دلیل که همه اشکالاتش در طول تاریخ در اومده و همه اشون رو یک جورایی توجیه کردند. به همین دلیل باید اشکالات رو بخونی و خودت تصمیم بگیری.

ناشناس گفت...

مثلا در مورد قوانيني که در مورد زن گفتن چه دليل يا تفسيري وجود داره مگر اينکه بگيم خدا روحيات زن رو نميشناخته .همچين چيزي ممکنه. ضمنا من هم موافقم که اين صحبتها بايد با احساسات وفطرت بشر سنجيده بشه. و مطمئنا تا 100 سال ديگه کسي در مورد اين چيزا بحث نميکنه .بحث هاي ما هم بيشتر به دليل وجود حکومت ديني فعلي و اثراتيه که رو ما گذاشته. به اميد ايراني ازاد و اباد

ناشناس گفت...

لینک دادم به این مطلب