پنجشنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۸۶

قمارباز

دفعه اولی که رفتم لاس‌وگاس همین جوری صرف تفریح یک کمی بازی کردم، البته با مبلغ خیلی کم و خلاصه آخر سر چهل دلار باختم. دفعه دوم همین چند روز پیش رفتم. باز هم سیستم همون بود و من با یک مبلغ خیلی پایین بازی کردم ولی این دفعه در نهایت پنج دلار بردم. به نظر می‌رسه دارم نردبان ترقی رو طی می‌کنم!!

و اما اصل ماجرا عکس‌هاییه که گرفتم...



نمایی از هتل Excalibur که در خیابان اصلی لاس وگاس به نام Las Vegas Strip قرار داره


نمایی از هتل Paris و Ballys در شب


هتل‌های فوق در روز


هتل Bellagio که روبروی هتل‌ Paris قرار داره. در مقابل این هتل یک دریاچه با تعداد زیادی فواره هست و رقص فواره‌های این هتل با موسیقی بسیار دیدنیه.


باغ گلی که در داخل هتل Bellagio قرار داره.


نمای بیرون هتل Flamingo


صفحه نمایش بسیار بزرگی که در Las Vegas Downtown قرار داره. این محل در واقع قسمت قدیمی لاس وگاسه و کاسینوهای قدیمی لاس وگاس در اینجا قرار دارند.



نمایی از Las Vegas Downtown وقتی که صفحه نمایش سقفی خاموشه و چراغ کاسینوها روشن.

عکس‌های زیادی گرفتم ولی فکر کنم دیگه برای این پست کافی باشه.

ضمنا شاید بد نباشه این رو هم بگم که لاس وگاس تقریبا فقط همین یک خیابان رو داره که خیلی دیدنیه. بقیه شهر فقط ساختمان‌های یک طبقه و خیلی معمولیه و یک شهر کاملا معمولی به نظر می‌رسه. نکته جالب دیگه در مورد این شهر اینه که علیرغم این که این شهر پایتخت قمار دنیا محسوب می‌شه و روسپی‌گری درش مجازه، از جمله شهر‌هاییه که پایین‌ترین آمار جرم و جنایت رو در آمریکا داره.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

عکسای زیبایی گرفتی و با اجازه من بهت لینک میدم

ناشناس گفت...

بجز یکی دو ایالت کانادا، بقیه شون کازینوهاشون دولتین. یعنی سودش میره تو جیب دولت و نه یه آدم. محل خرج اون پول هم مشخصه (بیشتر امور خیریه است یه کم هم پزشکی). خلاصه آدم با وجدان راحت تری میره قمار میکنه ولی با وجدان دردناکتری میبره!

گاهی واقعا اعتیاد آوره.

Natalie گفت...

پیشرفت کردی خوبه ;)

ناشناس گفت...

نه مثل اینکه اینجوری نمیشه
حتما باید یه سر اون طرفا بیام

M. R گفت...

سلام بلاگت باحالهسیو کردم که بعدابخونم
پایدارباشی
www.roozegaregharibist.mihanblog.com