شنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۸۶

محسن نامجو


مدت نسبتا کوتاهی است که با کارهایش آشنا شده‌ام، اما همین مدت کوتاه کافی بود تا بسیار در دلم بنشینند. نمی‌دانم شما تا چه حد با کارهایش آشنا هستید ولی ترکیب موسیقی/اشعار مدرن و سنتی را مهمترین ویژگی کارش می‌دانم. چندین گروه را می‌شناسم که قبلا سعی کرده‌اند تا چنین ترکیبی ارائه کنند ولی من از کارهایشان چندان خوشم نیامد، اما کارهای محسن نامجو و صدای او تاثیر دیگری در من گذاشت و به نظرم این همان چیزی بود که من منتظرش بودم.

از آنجا که موسیقی کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد، ترجیح می‌دهم بیشتر صحبت نکنم و قضاوت را به خودتان بسپارم. نمونه‌هایی از کارهایش از طریق وب سایت خودش در قسمت list of recorded albums قابل شنیدن است.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

جالبه من میخواستم همین امروز فردا در موردش بنویسم و ارادتم رو عرض کنم که شما این واجب کفایی رو از دوش ما ساقط کردی

ناشناس گفت...

Thx, I have heard about him before and his Torang was previously emailed to me.

Natalie گفت...

يكي از ترانه‌هاش رو شنيدم و خوشم اومده. لعنت به اين سرعت لاك پشتي اينترنت!

ناشناس گفت...

سلام. مشتاق شدم صداشون رو بشنوم :)

ناشناس گفت...

توی آرشیو
http://www.bidel.ir/
هم میتونی یه لیست گنده از آهنگ هاش را دانلود کنی. 17 تا از آهنگاش را. ممکنه به زودی هم یه آلبوم (اولین آلبوم رسمیش) را بده. تاحالا همه فعالیت هاش زیرزمینی بوده.

ناشناس گفت...

ممنون براي معرفي