سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۸۶

وبلاگ‌نویسیِ روشنفکرانه

جدیدا دارم واسه خودمون (ایرانی‌ها) نگران می‌شم. سیستم وبلاگ‌نویسی روشنفکرانه این شده که فقط از خودمون ایراد بگیریم. انتقاد کردن بد نیست و باعث می‌شه آدم اشکالاتش رو اصلاح کنه ولی ایراد گرفتن تنها هم باعث می‌شه آدم اعتماد به نفسش رو از دست بده. یعنی ما هیچی نداریم که بشه ازش تعریف کرد و بهش نازید؟

راستی بالاخره موفق شدم فیلم اخراجی‌ها رو ببینم. انصافا خیلی مزخرف بود. واقعا برای ایران متاسفم که همچین فیلمی پرفروش‌ترین فیلم تاریخش شده!
ای بابا تقصیر من چیه؟! داشتم فکر می‌کردم که از چی می‌شه تعریف کرد یهو این فیلم اومد تو ذهنم. باشه حالا یک چیز خوب می‌گم:

شاید این طرح مبارزه با بد حجابی تو این اوضاع و احوال نشونه از خبرهای خوبی باشه. مثلا دولت داره با آمریکا آشتی می‌کنه و از اونجا که قصد نداره خیلی دل طرفدارنش رو بشکنه، از این ور داره با بدحجابی مبارزه می‌کنه که یه شکلاتی هم به اونا داده باشه.

ای آقا، ما ۲۰ ساله داریم از این وعده وعیدا به خودمون می‌دیم. هی اونا می‌زنن تو سر ملت و هی ما فکر می‌کنیم دیگه اوضاع داره خوب می‌شه... اصلا بی‌خیال، تعریف کردن از مملکت به ما نیومده!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حتی اگر فرضت درست باشه و آشتی کنند هم خبر خوبی نیست

ناشناس گفت...

این مزخرف را ندیدم و نخواهم دید. اصلا هم کنجکاو نیستم که این مردک چه بوده و چه شده. سایت بازتاب یه مقاله فوق العاده در مورد دهنمکی داشت. فرصت کردی بخون. فکر کنم تو ستون طنزشه.

ناشناس گفت...

خيلي سخته بخواي خوب بنويسي
بعضيها راحت اينكار رو انجام ميدن اما واقعا سخته وقتي كلي موضوع منفي ذهنت رو اشغال كرده و هيچي ازشون نگي

ناشناس گفت...

shakkake aziz
to ham badet nemiad enteghad koni. chun:
1.hamin postet enteghade az enteghade!
2.man aksare posthato mikhoonam khodet ham ziad enteghad minevisi ke albatte baraye man jaleb va be ja boode.
3. be andaze kafi az khodemon(irania) tarifo tamjid kardim hich ja naresidim bezar bebinim ba enteghad shayad dorost shod.