جمعه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۶

سر زده

نمی‌دونم این محمود چرا این قدر عشق کارای سرزده و ناگهانیه. فقط چیزی که عجیبه اینه که هماهنگی‌های عجیبی در کارهای سرزده‌اش وجود داره. آقا از حضور معلم کلاس اولش خبر نداره و معلمش دستکش به دست میاد رو سن و محمود دستش رو می‌بوسه. حالا هم که سر زده رفته اردوی تیم ملی تکواندو و دان ۸ بهش دادن و به صورت اتفاقی یک دست لباس تکواندو اندازه جناب اونقدی نژاد وجود داشته که بپوشه تنش و عکس یادگاری بگیره!
آخه مرد مومن چرا خالی می‌بندی؟! حالا نگی سرزده رفتم نمی‌شه؟ نمی‌شه عین رئیس‌جمهورهای درست و حسابی بری از اردوی تیم ملی بازدید کنی؟


ضمنا دریافت دان ۸ توسط محمود رو به کلیه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. به این ترتیب هیچ دشمنی جرات حمله به ما رو نخواهد داشت،‌ چون محمود که از بچگی اعصاب نداشت، حالا دیگه قدرتمند شده و تو دهن هر کسی که صداش رو بلند کنه می‌زنه.

۱۰ نظر:

Natalie گفت...

این ملوسک چه ایرادی داره تو هی بهش گیر میدی پسرجان؟! :D

ناشناس گفت...

محمود عزیز داره مجموعه کمپلکس هایی رو که از دوران کودکی گریبانگیرش بودند٬ جبران میکنه. ساده ست حدس بزنم براش داشتن کمربند کاراته (به خاطر ضعف جسمانی)٬ دیده شدن بر صفحه تلوزیون (به علت زشتی صورت)٬ و حرف زدن زیاد به خاطر ضعف منطق یه آرزو بوده (مطلبت رفت بالاترین)

ناشناس گفت...

جالبتر از یک دست لباس تکواندو ، اون حکم کمربند مشکی با دان هشت بود که به امضای رییس فدراسیون و دو نفر دیگه رسیده بود و خیلی اتفاقی عکس حضرت آغا روش نصب شده بود و خيلی اتفاقی همه تکواندکارها آماده و مرتب بودند و خيلی اتفاقی ما رو خر فرض کرده اند!

ناشناس گفت...

نظر غضنفر کاملاً درسته ... بدبختی کمپلکس هایش یکی دو تا هم نیست !تمومی نداره لامذهب:)درست مثل اون صاحبش که دوست داره همه فکر کنند هر چی نویسنده تو دنیاست این میشناسه و هر چی کتاب هم هست خوانده و به همین خاطر هم هی سوتی صادر میفرمایند

ناشناس گفت...

احمدی نژاد یه معجزه است. همین

farandeh@gmail.com گفت...

ببین اون سوال جوابها بود اون پایین که کامنت دونیش بسته‌ست آی با جواب آخرش حال کردم. نمیشد نگم
http://farandeh.blogspot.com

ناشناس گفت...

واقعا دان 8 بهش دادن؟
نكنه همه چيز رو كيلويي كرده اند و ما خبر نداريم؟!!؟

ناشناس گفت...

گویا شما وجود مشاوران (مشاورین) کار آزموده رو نادیده گرفتین، و یا البته مدیر برنامه هاشون رو!:)

ناشناس گفت...

سلام خوبی
بعد از چند وقت اومدم
ازین که با پستت باعث شدی بخندم ممنون
میبینمت.

ناشناس گفت...

yade harf e rahbar e faghid oftadam ke "man varzesh nemikonam, vali varzeshkara ro chera!"